نسخه جدید SCR Screen Recorder Pro ★ root 0.0.8

قدرتمندترین نرم افزار فیلمبرداری از صفحه نمایش اندروید

نرم افزار SCR Screen Recorder Pro★ root v0.0.8 که قابلیت ضبط از اسکرین دستگاه اندروید شما را با کیفیت عالی دارد.برای نصب این Apps گوشی یا تبلت شما حتما باید روت شده باشد, اگر نمیدانید روت چیست و یا گوشی خود را روت نکرده اید برروی عبارت داخل پرانتز کلیک کنید.(روت اندروید یا روت اندروید با Vroot)

توضیحات نرم افزار: ضبط کامل یا قسمتی از صفحه نمایشگر اندروید ( یعنی تمام آن چیزی که مشاهده میکنید چه داخل نرم افزار و چه محیط خود دستگاه) با پشتیبانی از رایج ترین فرمتهای ویدئویی که کافی است برنامه را اجرا کنید و پس اقدام به فیلمبرداری نمایید, و در انتها کلید Stop را فشار دهید تا ضبط پایان پذیرد.
لازم به ذکر است که نسخه از نرم افزار آزمایشی بوده و ممکن از برروی برخی از دیوایس ها به خوبی کار نکند.البته با توجه به حجم پایین ارزش امتحان را دارد.

SCR Screen Recorder یک نرم افزار کاربردی بوده که یکی از بهترین ها در نوع خودش است می توانید از صفحه نمایش گوشی اندرویدی شما با بالاترین کیفیت و به بهترین نحو ممکن فیلمبرداری نمایید. همچنین این نرم افزار جزو معدود برنامه هایی است که قادر است از پردازشگر تکرا گوشی نکسوس 7 پشتیبانی نماید.همچنین دقت کنید که: ویدیوهای ضبط شده در مسیر Sdcard/Screenrecorder ذخیره می شوند و قابل مشاهده هستند.

فیلمبرداری از محیط سیستم عامل اندروید SCR Screen Recorder Pro